Artikelomschrijving
Dit Zebra OneCare Special Value service contract dekt het herstel van problemen aan het apparaat door normale slijtage, inclusief functionele defecten door eventuele fouten in de fabricage. De doorlooptijd van de reparatie is 5 werkdagen na ontvangst op het reparatiecentrum. U dient zorg te dragen voor verzending naar het reparatiecentrum en verzending van het reparatiecentrum terug naar u is gratis. Daarnaast heeft u gedurende de looptijd van het service contract, tijdens kantooruren recht op technische ondersteuning per telefoon.
Dit OneCare Special Value service contract geeft u ook toegang tot Zebra’s Device Diagnostics Tool waarmee u statistieken kunt inzien van draadloze netwerk verbindingen, geheugen en de accu waardoor u de juiste diagnose kunt stellen bij eventuele problemen. Hierdoor bent u in staat de meeste problemen zelf op te lossen. Daarnaast heeft u toegang tot LifeGuard™ voor Android™ waardoor u beschikt de laatste software updates en beveiligingsupdates.
Let op: Dit Zebra OneCare SV service contract dekt geen accidentele schade aan het toestel! Mocht het apparaat toch toch onverhoopt vallen waardoor het scherm of de behuizing is gebroken, dan heeft u met dit service contract wel recht op een Flat Rate Repair (FRR). Met de Flat Rate Repair (FRR) van Zebra kunt u het apparaat laten herstellen voor een vast bedrag per incident (zie 'Accessoires' hieronder).
Documenten